Våren är här :)

Nike air max
Converse
Våren är här och jag har inhandlat lite kläder och skor.
Älskar solen.. Yeaj... längtar tills vi kommer iväg till Boden, Luleå, Haparanda.
Så duktig som jag har varit i skolan så förtjänar jag att shoppa lite.
Det blev även en peakjacka, En ljusblå Bergan jacka och en massa annat smått och gott...
En massa fina blusar från Gina, och en ny skinnplånbok från Furla eftersom min älskade plånbok är i 3delar :( Men då var den också välanvänd.... Tror jag hade den i närmare 6år
Veckan började inte så jättebra. Barnen har varit småförskylda och trött och i samma vevea blev Micke sjuk. Och dom senaste dagarna har han bara legat. Nu visar det sig vara Bukvägsbråck och han måste opereras...  Jag tycker så synd om honom.
Han har knappt någon röst och ligger och hostar i soffan.
Jag och barnen var på sista skridskoträningen för säsongen och dom tog sitt första fina märke. Dom fick också diplom och en påse tom och Jerry godis. Nöjda barn :)
Från något roligt till något mer tråkigare.
Imorgon är min mormors begravning och jag har beställt dessa blommor från Interflora
Men istället för gula blommor valde jag rosa, för mormor tyckte mycket om rosa.
Hon ville ofta att jag skulle måla hennes naglar rosa och i hennes badrumsskåp hade hon ett väldigt ljusrosa läppstift som hon brukade lägga på vid vissa högtider.
Imorgon tar jag ett sista farväl och jag känner på mig att det kommer bli en fin begravning.
Jag vet att mormor har det bra tillsammans med morfar, någonstans i Nagiala..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0