så trött...så nere...

Det här är min blogg, och då får tom jag klaga...
Jag är nere, jag är trött... jag vill träna och få matten gjord..
Vill resa, vill ha vår och sommar... jag behöver sol och solarium.
Jag vill gå till frissan och jag vill fixa mina naglar...
15kilo ska bort innan sommaren, så jag kommer i mina fina shorts.
Jag vill koppla av och läsa en bok som inte har något med mina studier att göra.
Fika med alla mina underbara vänner så jag får positiv energi runt om mig.
Jag vill ha en lägenhet, nära universitet jag söker in till...
Vill inte heller hoppas för mycket... tänk om jag inte hinner med matten?
Ahh denna stress och denna planering?
Jag vill plantera med mina barn, och också hinna med mina barn, fasten jag snart har min praktik.
2 par tofflor är totalt borta från lägenheten, och jag drömmer om dom grå tofflorna på rea.... Intersport.... ta aldrig slut!
Nä nu går jag och lägger mig.
Imorgon ska jag räkna matte, träna och vara med mina vänner...
Så det så!
Lilla mormor tänker jag också på :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0