Nu lurade jag er igen...

Jag har inte glömt bort bloggen.
Som vanligt har jag mycket att göra, och den lilla egna tid jag får går åt att spendera i myshetens tecken.
Veckan har varit jobbig. Jag har till en början varit väldigt snorig, och det övergick i mycket mattelektioner och inhandling åt hela familjen. Sedan har min älskade mormor gått bort..så tankarna har snurrat och snurrar fortfarande.. Hon har haft ett fint liv min mormor, och hon fick leva länge..
Tänker på alla fina minnen man har tillsammans.
Tex när hon och jag spelade Bingolotto och åt smörgåstårta framför tv:n när jag var liten...och när hon gjorde sin goda Torsk och potatis som jag älskade så mycket.
Eller när vi bastade i gammelbastun i huset på Genvägen.
Lilla mormor <3
För att tänka på annat så har vi uppdaterat oss i barngrejer
Barnen har fått en kälke.
Och vi har varit ute i backen hela dagen.
Vi har också hunnit åka en vända på stan och promenerat till Picky.
Pulkan är helt klart godkänd och efterlängtad!
Nu väntar vi bara på mina promenad skor som jag ska nöta sönder under våren.
Jag hoppas alltså nu på strålande sol och en mp3 som har mer än 3låtar :)
Yes jag upptäckte det försent. Jag hann ner för backen och förbi statoil påväg mot lompis då jag insåg att jag bara hade 3 låtar. Jag kunde inte vända om. Lugna Alicia Keys låtar går inte hem när man vill gå snabbt...
Nä nu ska jag uppdatera allt :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Det är tungt att förlora någon som funnits där hela livet.. Men självklart skönt att veta att den som fick lämna hade levt ett långt och rikt liv. Min mormor drog också för ett halvår sen, jag tror hon busar i himlen eller nånstans nu.

2012-03-08 @ 22:18:52
URL: http://ninavonkork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0