Motionerat

Idag har jag varit och tränat... ute i blåsten förståss.
Tog Ipoden och drog ut... det gick fort ner till Toulla, men på vägen tillbaka hade jag kraftig motvind..., men det var ändå väldigt mysigt att vara ute...
1 Timme tog det, sen skyndade jag mig hem och duschade och åt.
Sedan åkte barnen och jag till Linnea, Simon och Filippa och hälsade på och det var lika mysigt som alltid...
Tackade nej till Ananas pajen :( Tänker fortfarande på den.
Men ska jag hinna gå ner innan sommaren så måste jag vara stark för frestelser... även Linneas Ananaspaj som säkert var supergod :(
Nåväl, till middag blev det Lite lax, Lite kalkon, 1ägg, Sallad, Keso och lite ris med morotsoppa blandat :) Och färskpressad Juice..
Jag älskar nyttig mat...men varför äter man inte det varje, varje dag?
Ingen matte har jag gjort idag heller...åhh så tråkigt matte kan vara...!%#&
Nåväl får väl hoppas på mirakel att jag hinner bli klar.
Har en liten plan på att lura tillbaka Jonas från Gbg så han får vara min matte-mentor. Fast jag antar att rasterna blir Yatzy och kaffe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0