Gravid eller inte :)

Visst är ni lite nyfikna? :)
Idag har varit en riktigt bra dag. Har gjort över 40sidor i matteboken... och imorgon är det lektionen igen..
När man har pluggat på distans så länge som jag har gjort så vill man gärna gå på lektioner.
Prata med en lärare och få se formler på tavlan osv.
Min storebror knackade på dörren under kvällen :)
och jag blev superglad... hade ingen aning om att han var i kiruna.
Han vill såklart att jag ska hinna till Helsingborg, men när finns tiden? Och pengarna?
Så jag hoppas att när jag nästa gång köper en trisslott, vinner en rejäl summa pengar så jag kan få hälsa på min brorsson Maximillian.
Nu ska jag slipa lite naglar... Grr! Jag behöver en nagelteknolog nyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0