Bon Iver + Grönt te =

Grönt te, Bon Iver i högtalarna.
Barnen kom iväg redan 08.00
och nu sitter jag här.
Hotfullt kollar jag på dessa otroligt jobbiga matteböcker.
Fy farao säger jag. 2 matteböcker sen Universitetet... Jag fixar ju det lätt, men ändå..det tar emot i hela kroppen.
Lektioner har jag först nästa vecka, och ingen inspiration överhuvudtaget.
http://www.youtube.com/watch?v=z08e_qlTEko&feature=fvst
Nåväl
Non Scholae sed vitae discimus
Så här såg Jonas present ut som vi knåpade ihop här hemma.
Jag kanske har glömt att skriva att min vän, Trollkarlen och världens bästa Jonas har varit här och spenderat sin 30års dag...
Då råkar man ut för det här :)
Eftersom jag bara hade på mig ca 3-4 dagar så stämde inte tiderna exakt och jag slängde in en oplanerad massage hos en bekant... bekant kan man säga.
Jonas var hur som helst väldigt nöjd och jag kan pusta ut.
Första grejen han fick göra var att åka hundspann och även köra hundspann i våra vackra norrländska skogar vid Jukkasjärvi
Andra grejen var att vi skulle åka ut till den Älg tätaste skogen och rida islandshäst
Och den sista grejen var att vi skulle på Skönhet och hälsa salongen uppe på stan så att malar skulle få äta på hans fötter i 20 minuter.
Påhittigt va? :)
Man gör allt för fina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0