Boden.... Bil..... Blä

Vi kom till Boden helt utan problem. Bra väder hela vägen.
Vi åkte till Mickes mamma och sprang upp med all packning och gav oss sedan iväg till Gibba.
Väl på Gibba fanns det inget som var värt att köpa fasten det var 60% rea.
När vi sedan hoppade in i bilen och sopände fast barnen och oss själva så var bilen död... Radion och allt gick igång när vi vred på nyckeln, men sen fanns det inte ens ett klickljud... Pust!
Nu sitter vi här i Boden med trasig bil och Micke ringer till försäkringsbolaget.
Jag är fortfarande sjuk och har mer ont i bihålorna nu än igår...
Allt är bara fel och jag vill gnälla av mig.
Nu hoppas jag bara att vi får en riktigt fin hyrbil under tiden våran bil är på verkstad....
Ty en sån här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0