Stroke och rörelseapparaten

Jag hade prov i måndags och det kändes helt ok. Min hand var bortdomnad efter att jag hade skrivit 18a4 sidor.
Men nu har dom fått vila och på fredag har jag 2 prov till. Dom sista proven inom omvårdnad.
Jag har också en bok som jag ska läsa som verkar väldigt intressant.
Jag ska låna Picky Ipod och sedan ska jag ladda ner den här som ljudbok.
Då hinner jag förbränna lite fett samtidigt.
Som sagt! På fredag gäller det
Stroke och röresleapparaten.
Jag känner mig ganska säker på Stroke provet, men det är vissa saker på provet med rörelseapparaten som jag är orolig över.
Nåväl det kommer gå bra.
Nu ska jag fortsätta plugga innan barnen och gubben kommer hem.
Och som belöning ska jag ta en kaka, kanske 2 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0