Prov imorgon

Imorgon är provet.
Jag är inte så föreberedd som jag vill vara..
Jag kommer få göra om provet, men hur ska en mamma hinna med allting?
Lillan fick urinvägsinfektion och feber och Micke ville såklart vara på jobb.
Jag längtar till jag har ett jobb som jag stormtrivs på.
Nåväl imorgon är provet som gnager mig.
Jag kommer inte klara det, men jag kan göra om det.
Ska försöka sluta tänka på det nu, men det gör ont i kroppen av att "chansa" att fixa ett prov man kan 50-60% av.
Nu ska jag och Linnea gå av oss. Jag har velat promenera och träna i veckor känns det som.
Julhelger med mat och godis har gjort mig till en gris igen.
Dags att ta sig i kragen och spurta.
Så nu blir det långpromenad och friskluft. Sen ska jag förbi bästis...och inte tänka på det hemska provet. Bara lite, men inte för mycket.
Jag har ju ändå ca: 5år kvar att plugga!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0