Onsdag hela dagen

Inatt så kom Matilda trippandes in i sovrummet och väckte mig, jag som har så svårt att somna som det är blev superpigg. Det blev trångt i sängen och Mickes snarkningar skakade hela lägenheten.
Och jag försökte verkligen att somna om.
Men det gick inte. Klockan blev ungefär 04:00 då jag bestämde mig för att gå upp och leta öronproppar.
Men inte ens dom hjälpte, så jag smög in i barnens rum, la mig i Matildas säng och somnade omgående.
Jag har inte sovit så bra på superlänge. Inte för att jag sov tillräckligt, men det lilla jag sov var super :)
Amanda låg ovanför i sin säng och kikade ner på mig när mobilen började ringa...
Dags att vakna MAMMA!
Trött klev jag upp och tog fram alla kläder och gick in och väckte Matilda.
Gääääääsp!
Visst är bilden söt?
Faster Jennifer tog den bilden när dom var här.
Och så här sitter Amanda och Sigge mestadels hela dagarna och myser.
Han tvättar hennes haka och hon går och bär på han.
Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0