Lycklig!

Åhh jag är så lycklig jag har avslutat en massa kurser nu under helgen och nu på idag på morgon när jag loggar in så ser jag att jag har fått vg, vg och g på något som jag slö-pluggat på.
Jag skulle ha nöjt mig med bara g och fick bara vg ahhh vilken lättnad och vad skönt det är att vara jag just nu.
Nu har jag inte mycket kvar innan jag har praktik här på Kiruna sjukhus.
Igår så satt jag också och pluggade hela dagen och han bli klar med 2studieenheter av 5, så när jag har blivit klar med den kursen så har jag antingen ledigt till vecka 16 eller så hoppar jag på en ny kurs.
Åhh jag är laddad! Jag ska upp upp och iväg :)
Och när jag äntlign har bestämt mig i kropp och själ för att flytta så känns det så skönt!
Jag kommer sakna alla vänner, men jag hoppas att alla kommer och hälsar på oss vart vi än flyttar.
Åhh jag har varit duktig i helgen och jag skulle egentligen ha bakat bröd igår.
Men det känns som att jag hinner göra det åhhh Life is good!
Nu ska jag försöka hitta ett extra jobb någonstans så jag kan spara pengar till min hårda studentliv som kommer pågå i ca 5-6år till
<3
Så här bjuder jag på en Manga bild på mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0