Hektiska liv

Jag har alltid tokmycket att göra.
Helst med skolan just nu. Dessa medicinska termer och ord gör mig alldelens snurrig.
Men dom sitter efter några dagar.
Reflux, Retention, Striktur, esofagit och Angina pectoris
Det är som roliga namn man får lära sig :)
Just nu har jag det största provet inom omvårdnad, sen är kursen över. Finally!
Jag älskar att plugga men jag är supertrött efter alla dessa mellandagar.
Barnen har också ändrat på sina rutiner.
Dom sover till typ 11 och är vaken till mitt i natten.
Och det går inte att få upp dom.
En dag gick jag upp kl:07.00 och lagade gröt, tände ljus och gjorde mackor.
Men dom vägrade vakna och klev upp först vid 10.00
Bra nyheter är att jag har gjort en 100p kurs som ska ta 5v på 5 dagar, så lite ledighet väntar om jag inte sätter mig på en annan kurs.
Bilder kommer snart.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0