Dagen började...

av att jag steg upp kl 7..satte mig vid köksbordet och försökte se över mitt prov som jag skulle ha kl 9.
Jag drack ett glas juice och slog på den här låten
http://www.youtube.com/watch?v=KHw7gdJ14uQ
Jag knäckte nacken i alla riktningar som gick, slet mig i håret och sträckte på mig som en katt.
Trött men välmående, man ska inte gnälla.
Tänkte på det igår när Micke ställde bilen utanför huset i 2min för att jag skulle hinna ut och iväg.
2min och en tant kom och knackade på rutan och förklarade att man inte fick stå där.
-Jag är medveten om det svarade jag snällt, sen fick man höra att en man i rullstol hade flyttat in och att han har svårt att ta sig ut m.m
Man ska alltså inte gnälla och tydligen inte heller ställa bilen utanför huset i 2min :)
Provet kl 9 gick bra
Han träffa världens bästa Carina Dantoft som sa att jag skulle klara det och jag var tvungen att säga efter henne tills jag nästan trodde på det själv och det funkade, provet gick bättre än vad jag trodde och nu väntar jag på provsvaren.
Dagen började bra!
Sedan åkte jag hem och möttes av sovande familjen som jag fick väcka och ge frukost åt.
Sedan bar vi oss av till barnens kompis Simon.
Barnen har alltid superkul med varandra och leker mamma, pappa, barn
Hur söta som helst.
Sedan promenerade vi till Lombia för att kika på när Filippa tränade.
Iron and wine
Lyssna
The man looks like Jesus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0