@---/-----

Jag gillar mina vänner, dom gör mig glada.
:)
Inget speciellt har hänt, jag är bara nöjd med livet och lite stressad över att det är mycket som händer nu i våra framtidsplaner.
Jag bläddrar i studiekataloger, letar program..fast jag redan vet att jag ska gå Sjuksköterskeprogrammet i 3år och sedan läsa vidare till psykoterapeut 3år till efter det på halvfart.
Men det vore kul att veta vart alla campus ligger.
Det känns som jag har 1000saker att lära mig innan jag börjar.
Men det är väl det som är själva grejen. Att man inte har någon aning om något innan man börjar skolan.
Ohhh jag som tycker om att ha kontroll...nu har jag ingen kontroll alls.
Nåväl jag får leka Hippie ett tag och känna luuuuuugnet så löser det sig... så säger ju alla alltid.
Det löser sig så ok... det löser väl sig...
Annars vet jag inte vad jag gör.
Jag ska hinna promenera imorgon och sola.
Det är mina två mål med morgondagen...
Jag kan inte plugga konstant även fasten det är sista slutspurten nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0