Livet går bra! Väldigt bra!

Just nu går det bra.
Betygen bara sprutar in och det är väldigt bra betyg också.
Jag är toknöjd över det jag har presterat och att jag har pluggat 200% på ett halvår.
Det gör att jag har sluppit att ta lån för 6månder. För mig är det inte så mycket pengar eftersom jag bara lånar bidragsdelen och tvärtom, men ändå.
Nu har jag bara Matten kvar, sen börjar vi packa...
Jag längtar så jag har ont i magen.
:)
Nu ska jag Linnea och barnen åka till Lombia med våra fantastiskt duktiga barn, och sedan ska vi fika och mysa på, helt utan stress bakom ryggen.
Åhhh bra dag, bra vecka!
Jag kommer saknar Kiruna så mycket, men vi kanske kommer tillbaka, och då när jag har en bra utbildning!
Ser också att det tog mig 11dagar att göra en svår 100poängskurs.
11 stora arbeten skulle skickas in, och det gjorde jag. Varav 1 arbete hade cirka 10a4 sidor vilket gör att jag har skrivit 110st a4sidor..
Helt galet... helt galet... kanske ska börja skriva böcker... verkar hur enkelt som helst :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0