Bloblä

Jag vill att det ska bli varmare. Det är -30 i Kiruna och det går inte att vara ute mer än 20min.
Jag är rastlös och jag pluggar ständigt.
I fredags glömde jag också en superviktigt möte på skolan.
Jag skulle till syon och räkna ihop alla mina poäng så jag kan börja göra mig startklar för universitetet.
Och när jag glömde mötet så glömde jag också att hämta den här boken
Åhh jag försöker göra kursen utan boken, men var 3 fråga i inskickningsuppgifterna handlar just om svar som bara finns i boken. Enkelt!? Uhuhuhu!
Jag är rastlös men har ändå så sjukt mycket skola att göra.
Men kombinationen sjuka barn, sjuka barn hemma med mig, en lägenhet på 78kvadrat, i över en vecka, brist på tid till att plugga, stressen till att behöva plugga på supermänniskokrafter och usch... jag är trött.
Det var inte meningen att jag skulle behöva bli det igen.
Ingen träning, skola som hamnar åt sidan, mitt huvud som glömmer allt som är prioriteringar för mig.
Undra hur det kommer sig?
Jag kan prioritera många och mycket.
Men aldrig mig själv...
Nåväl. Vädret ska bli mildare, barnen ska till dagis, min träningskompis slutar jobba natt och jag ska köpa en säck med frukt hem så jag blir pigg och glad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0