Mattematik

Detta är vad jag borde göra varje dag.
Men jag hoppas att jag klarar provet ändå.
Amanda och Matilda är i Boden och jag och Micke är helt ensamma i Kiruna.
Väldigt tomt i lägenheten och Sigge står vid dörren och jamar efter barnen..
Näväl det är ju bara till på Måndag...
Sen åker vi till Boden igen.
Micke har fått ett hemskt bråck i magen och får bara ligga och vila tills han får opereras.
Och snart har jag praktik på lassa...
En massa saker som händer och väldigt snart...
Bilen gick också sönder i Boden som bekant...
och här är en bild på våran superfina hyrbil som vi fick åtnjutas i 3 hela dagar :)
Våran bil är också fixad och klar på verkstad i Boden.. så allt löser sig eftersom.
Och så här ser det ut när man väntar på hyrbilen
:)
Bilen var helt underbar och jag har aldrig blivit sugen på en volvo förut.
Man kanske hämtar loss en liknande när man har pluggat färdigt :)
Och i Boden har dom inte bara verkstäder, dom har ett mycket större glassutbud
MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0