Söndag hela dagen...

Tvättstuga, plocka grejer, underhålla barnen. +sjukt ont i ryggen. Tror att det är min revbenssträckning som jag brukar få då och då... Det gör sjukt ont och jag får svårt att andas.. och igår var olidligt..tårarna sprutade medans vi kikade Oz, och sen somnade jag av ren utmattning, fasten jag hade vetekudde som var varm och en massa kuddar och ryggstöd som stötte min rygg.
Jag tror att allt går bort med lite träning. Det kanske är naivt och så blir ryggen värre. Men jag orkar inte heller sitta här och vänta att det ska bli bättre eller värre, så nu tar jag med mig min kameraman och drar till spåret.
Och jag lovar att fixa bilder till bloggen...
jag e juuu så seg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0