Sköna Måndag!

Jag älskar Måndagar för då går man in i rutin.
Dagen började med ett mysigt bad som jag skrev tidigare, men efter det så var det bara upp och hoppa och iväg till Loussabacken och jogga med Linnea.
Svetten sprutade som aldrig förr och jag gick kanske ner 20kilo haha. Nej inte riktigt men det var skönt som alltid. Någon jag verkligen måste ta tag i är att fixa sportstrumpor. Mina fötter kokar efter jag har sprungit/promenerat.
Efter det hann jag till lassa på möte och efter det en sväng till Veronika och Tuomo.
Drack lite kaffe och tittade när Veronika storstädade köket. :)
Kanske man skulle göra samma sak ikväll när barnen har lagt sig.
Efter det så skyndade jag mig att hämta ut lite pengar, så jag kunde lägga mig i solariet på Tropical.
Ahhh så skööönt. Mör i kroppen, men längtar till imorgon. Då blir det mer träning, mindre fika och mera plugg :)
Nu ska jag kika på löparkläder..
Vilka tror ni?
Jag gillade dom här :)
Ska lägga detta på min önskelista
eller skicka en lista till tomten :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Skitsnygga kläder, vill å ha!

2011-09-20 @ 14:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0