Referensutlåtande :)

Idag bad en av mina äldsta vänner mig att skriva ett referensutlåtande för att hon ska kunna få ta ett barn till sig.
Som ett familjhem alltså.
I slutet på brevet stod det.
Som refrent tar du/ni på dig/er medansvar genom att medverka till att ett barn kommer till familjen. Dina/era uttalande är er värdefullt komplement till bedömningen av de sökande och förutsätts vara allvarligt övervägda..
Naaaw, min äldsta vän tycker alltså att jag är en av dom som ska vara referensutlåtande till henne i en sån här allvarlig situation? Wow det värmer i hjärtat och jag inser att jag kanske är ganska bra.
Kanske riktigt jävla bra.
Längst ner stod det yrkestitel och eftersom jag bara har några månader kvar så skrev jag min yrkestitel
:)
Jag är någon, jag blev någon. Så mycket som jag har kämpat
Funderar på ha en sen studentfest åt mig själv.
Livet leker just nu.. kan det vara att dåliga energin försvann, kan det vara något som störde mina chakran?
Jag vet inte vad det är, men pengarna sprutar in, livet rullar på.
Vänner ställer upp och jag hittar dom perfekta vinterskorna till barnen.
YEAH!
Dom ska tydligen klara -40 Och helt klart värda pengarna.
649kr styck på Teamsportia
Tackar!
Nu blir det Oz med familjen och min träningsvärk är bra mysig.
Vetekudde in i micron + te på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0