Promenix promenix....foto

Idag har jag varit med flickorna hela morgonen. Det blev sovmorgon och sedan gick vi till tandläkaren.
Matilda var jätteduktig och tyckte att det var kul att vara hos tandläkaren.. Det tyckte dock inte mamma, men duktig som jag var så visade jag det inte. Men usch tandläkare, ne jag är rädd och så ere. Kan vara därför jag är så duktig och borstar tänderna hela dagarna. Aldrig haft hål och har inga planer på att skaffa det...
Det är tom läskigt med att bleka tänderna på klinik.
Sist jag gjorde det i Gbg så tappade hon lasermaskinen på min axel 2 ggr. Ne usch... mardröm.
Nåväl, jag har gjort mina läxor för idag. Ska hälla i mig en shake och sen funderar jag på att ta en promenix runt spåret. Men är också sjukt sugen på att fota...eller filma...
Det är som bara trist att alla jobbar, men men.... ensam kan bli bra..jag testar helt enkelt..
Torneträsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0