Ny dag!

Idag så händer det mycket.
Kl är 08:27 och jag har förberett Laxlåda.
Jag har alltså skalat potatis, skurit potatisarna i tunna bitar och sedan kokar jag upp dom i vatten och precis innan dom är färdig kokar jag dom i en skätt grädde.
Samma med morötterna, fast dom har större bitar och kokas i vatten och grönsaksbuljong.
Mmmm det kommer bli smaskens.
Idag ska jag och Carro också se en film på skolan om att ta blodprover, och sedan göra det på varandra.
Både i fingret och i armen. Jag har förberett mig genom att köpa med Juice och ta med.
Det kommer bli jättehemskt, för jag har riktigt sprutfobi, och ser jag blod så kan jag lätt svimma.
Men jag ska försöka vara stark för Carros skull, men hon vet hur rädd jag är. Så jag kommer kolla filmen och sedan slänga på mig plasthandskarna och vara helt säker på min sak.
TA CARROS BLOD!!! UÄÄÄÄ
För att prata om något annat,  så jag slipper oroa mig nu, redan 4timmar innan.
Så var det denna jacka jag beställde, eftersom den rosa Puma jackan inte fanns i min storlek.
Det kommer vara varmt och skönt att springa hädanefter.
Bara jag får mitt paket så jag kan börja.
Och jag ska försöka fixa min nya mobil så jag kan lägga in bilder.
Men under tiden så kan jag slänga upp lite random bilder från förra mobilen :)
Jag "tummade" Thailand i Yvette och Fredriks bil.
Jisses det är snart 1 år sedan.
Och här är rymmar Matilda. Så fort vi kom in på coop så rymde hon från mig.
Vi hittade henne vid Kinderäggen
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0