Händelserik dag.

Idag har det hänt mycket saker...
Mycket positiva saker kan man säga.
Jag har blivit Faster till en liten pojke 3545g och 54cm
Och bilden jag fick på lillkillen var helt ahhhh fasters hjärta :)
Och klockan är bara 15.00 och jag har redan hunnit lusläsa hela internet, promenerat runt spåret med Veronika och hundarna.
Haft underbara Stella och Sandra här på fika.
Och väntar just nu på Yvette och söt Alfred, kanske pappa Fredrik följer med också, vi får se..
Sen kommer barnen Farmor hit på besök under helgen för vi ska dela på en ren...
Mmm mumma att ha skav och färs i frysen.
Ni som reagerade på mitt facebook inlägg tidigare.
Jag tycker inte man ska hänga ut andra människor om att dom är dåliga föräldrar i bloggar.
Ta det i familjerätten som sagt... Men inte i bloggen...
Därför mitt temprament.
Jag brukar inte bli kinkig på facebook, men ibland kokar jag också över.
Imorgon blir det foto-time och jag hoppas att den här strålande solen håller i sig till imorgon
Btw, så funderar jag på att modulera ihop 2 såna här fina huvudgavlar till barnen.
Prinsess-sängar till prinsessorna.
Btw imorgon är det barnridning kl 14.00 så ni med barn, kom dit och rid med oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0