Gk Norra Norden :)

Yes äntligen kom flickorna in på ministrålarna :)
http://www.gknorranorden.se/
Varje Torsdag kommer dom ha gymnastik, åhh vad roligt dom kommer ha.
Och bra balans träning.
Jag skulle också behöva lite balansträning, men håller mig till min vanliga träning,
Idag är första dagen barnen får ha vinterskorna på sig, det hade varit snöblandat regn och jag tänkte att dom skulle få testa sina vinterskor, Båda gillade dom supermycket.
Så hoppas dom klarar denna vargavinter.
Nu ska jag plugga omvårdnad, för snart blir det allvar.
Nästa vecka har jag prov i kontroll av blodtryck, venöst, kapillärt.
Och efter det börjar praktik 4+4 veckor.
Läskigt, funderar på BB i gve och sedan på psyk...
Men det blir mycket pendlande.
Men det är nog värt, man kanske finner någon att samåka med :)
Och idag är det kalas för världens snyggaste Denise.
Så jag måste hinna springa på¨stan för att hitta något roligt åt henne.
Btw så skrev jag Mvg på sista provet
Det går sjukt bra nu, kan vara att 100kilo sten (negativ energi) försvann förra veckan.
Im happy
Denise 20 år!
Undra vad man ska hitta på och köpa till henne
:)

Kommentarer
Postat av: Rankvist, helt enkelt!

Jag var med om något liknande energiproblem, men det var någon månad sen nu. Iaf, jo, man mår bättre efteråt :-)

2011-09-24 @ 15:48:55
URL: http://www.rankvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0