Duktiga barn

Idag så var det stora framsteg för båda Amanda och Matilda i ridhuset.
Matilda sa bestämt att hon ville rida utan att jag gick brevid hästen och det gick superbra, hon satt som smäck i sadeln och var riktigt koncentrerad när hon red.
Lycklig och världens största leende :)
För Amanda gick det också jättebra, hon satt bra i sadeln och fick också chansen att trava många många ggr.
Hon var störtnöjd, och pratar redan om att hon ska gallopera på Harry Potter nästa lördag.
Vi släpp även att betala medlemskorten på 600kr om man pratar med rätt person.
Medlemskorten betalar vi först i Januari och betalar nu fram tills dess 25kr gången!
PERFEKT!
Efter stallet blev det kaffe, med pojkarna, och flickorna sitter snällt i sina rum och kikar film och äter lite lördags-godis. Jag hann också på Tropical och sola och gjorde också dagens goda gärning och gav en tjej 20kr för att hennes pengar försvann i maskin 3!
Jag hann också på Coop och inhandla lite inför min myskväll med Linnea och köpte även detta spel till barnen.
Så nu får jag inte dåligt samvete att barnen inte ska göra något speciellt innan imorgon.
För då är det skridskor för första gången på träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0