Det kliar i kroppen, men jag har ändå träningsvärk.

Dagen började som vanligt, köra barnen till dagis. Men först mysa en massa på morgonen.
Slänga igång några tvättmaskiner.
Fick också ett positivt mail som gjorde mig glad.
Annars har jag nästa spendera hela dagen hos Linnea och Simon, druckit kaffe och ätit Safarimacka :)
Vi kollade fantastiska klipp på Youtube och Xfactor, talanger som sjunger i tv, ni vet.. ahh det är så kul att se att dom vågar ställa sig inför en sån stor publik... Ja jisses cred till dom
Vi hann också en sväng på Teamsportia och ögonen är som helt snurriga.
Jag såg så fina Bergans jackor, Patagonia, Haglöfs, löparskor, fleecetröjor till barnen ahhh...
jag vill vinna pengar.
Nåväl ska försöka få med mig barnen till att iallafall välja ut ett par vinterskor.
Sen måste jag ner till förrådet och leta upp deras underställ.
Fååå se nu.. Och ja jo jag och Linnea ska börja åka skridskor på riktigt, ha som träning alltså. Almmänåkning på Lombia varje dag, det blir perfekt. Jag ska bli snabb som tusan. :)
Imorgon prov om demenssjukdomar.
Ska försöka komma ihåg det :P
Saknar också min vän Trollkarlen.
Kom hem för tusan
:)

Kommentarer
Postat av: Rankvist, helt enkelt!

Jag saknar er med... :-/

2011-09-24 @ 15:44:18
URL: http://www.rankvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0