Överväldigt


True blood dricka... Mmm
smakar som blodapelsin Jaffa!

Vilken dag!
Och då är klockan bara 15:16
Men vilken dag :) Alla mina fina vänner har varit och grattat mig och mummsat på smörgåstårtan jag kämpade med igår.
Tom jag måste erkänna att den var supergod. Och den värsta matkritikern, gällande min egen mat är mig själv.
Jag brukar alltid känna att jag hade kunnat lägga mer salt eller mindre sås eller ja sånt.
Men iallafall...
Att alla tog sig tid och kom hit och gratta mig.. Jag är tokglad :)

Och jag har aldrig fått så mycket grejer Jisses.. Man kan tro att jag fyllde jämnt eller något..
Här kommer några bilder på vad jag fick...


Jag fick en alldelens egen dator..
nog att jag har önskat en men att jag skulle få en trodde jag aldrig...


Sen fick jag jätteroliga vinglas. Med rund botten.
Efter ett glas kommer man känna sig helt snurrig.
Jag ska försöka hålla mig till på fredag :)

Kommer med fler bilder sen.
Nu blir det mer kaffe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0