Förutom foton.

Förutom foton så¨har jag städat hela lägenheten i en veckas tid känns det som.
Eftersom barnen har varit sjuk 2ggr under 2 veckor så har jag varit hemma hela dagarna.
Och jag har verkligen varit rastlös.
Jag har torkat i och på alla skåp, jag har bakat och jag har rensat.
Planerat julklappar och rensat alla sommar och vårjackor från hallen.
Min födelsedag närmar sig, och det är dags att fylla frysen med gott.
Satt därför också igår och skrev ut en massa nya recept.
Hallonkaka, Tårtor, Maräng, Grytor...
MmmmMMmm!
Efter alla receptutrag och middag från Stig, så bestämde vi oss för att skynda oss ut för att fånga lite Norrsken.
Inte nöjd med bilden. Men ni ser ju iallafall hur ett norrsken ser ut :P
Somnade till en film igår.
Kommer väl kanske inte som en chock för er som känner mig lite bättre.
Filmen var bra, men jag var väl bara utmattad!

Kommentarer
Postat av: Rankvist, helt enkelt!

NORRSKEN! Gimme gimme gimme! Jag har bestämt mig till 100% - jag flyttar upp igen, för gott. Frågan är bara när, men jag siktar på nästa sommar/höst. Nu har jag gott om tid på mig att fixa allt som behöver fixas, spara pengar och så.



Btw, Norrsken var länge mitt nick på Xbox Live. Miss those times... Miss you guys...

2011-10-09 @ 11:40:32
URL: http://www.rankvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0