Studera, plugga, läsa

Snart går mina ögon ihop..
Jag pluggar inför provet, sårvård, stomier och kateterisering.
Inte direkt mitt favoritämne, men är det det som krävs för att jag ska bli färdig så gör jag det.
Inget har hänt med fötterna, efter "Mjuka fötter" behandlingen, förutom att dom känns torra.
Så få se om några dagar om det händer något.
I helg blir det att ta det lungt.
Tog fram lövbiff från frysen och funderar på att göra någon god låda till middag ikväll.
Sen ska jag och Picky på bio. Kanske inte idag men förhoppningsvis imorgon.
Han har nämligen lovat att följa med mig på Breaking Dawn :)
Sen ska det bli skönt att åka till Boden också.
Lämna skolboken hemma och ta det lungt.
Vi ska nämligen fira jul där.
Och Sigge får åka på spa hos Picky.
Ska bara borsta han fin och bada han så han inte släpper så mycket hår när han är borta..
Gäääsp.. forsätter väl att plugga detta hemska prov..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0