Ohh gudars vad längesen jag skrev ett blogg-inlägg...

Känns som jag har fullt upp hela tiden.
Just nu har jag prov på prov på prov i skolan, och känner mig toksnurrig.
Samtidigt så ska man hinna med livet, drömmar och fritid...barnens aktiviteter och hjälpa vänner.
Jag räcker inte till...jag behöver en klon.
Man ska inte stressa, jag behöver en paus..igen..
åka till ett varmare ställe.
Jag och Picky hann ta några foton iallafall, mellan slipningar, riva tapeter och målar-projekt.
Observera att jag inte har något smink alls på mig...
Sen kommer det lite andra random bilder i vanlig ordning
men inte nu...nu ska vi kika film jag, papi och Picky... barnen sussar sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0