Spökhuset Ikea Morsdag Bakning Annat svammel och bogsering

Det här huset fann vi efter vägen när vi körde från Ikea.
Det ser ut som en förfallen skola eller något. Taket hade rasat in och hade säkert varit en
sjukt bra inspelningsplats för en skräckfilm.
Hmm man ser inga "orber" med det lilla jag fotade med mobilkameran.
Men med Pickys Nikon kanske vi fångade något Tsss :)
Efter vägen kalasade vi på kina puffs, kaffe, redbull och cola.
Jag var lite crazy och fotade snett, men här är ramen från Ikea jag köpte.
Garderobsblomma med kruka.
Helt ärligt har jag inte så  mycket annat att fota eftersom att vi tappad en pås evif Ikea.
Jag vet det låter helt knasigt, men så var det. Grejer för exakt 1309kr Bla knivar, dyrare koppar, toaborste, krukor alltså ja usch...hur fan kan man tappa bort den?
Jag har ringt till Ikea, men ingen har lämnat in någon påse...
Självklart har ingen lämnat in en påse. Jag hade antagligen gjort det, men ne fan...
Vi handlade iallafall en massa fint och åker tillbaka till Ikea om en månad, så då ska jag fota alla fina saker vi har köpt... GODDAMN!
Igår var det morsdag :) Och det här fick jag!
Sen fikade hela gänget :)
Här är kvittot från Ikea Btw. Allt det som är överstruket är borta med vinden!
Vad roligt :)
Denise och barnen bakade cupcakes.
Och barnen hade tjatat i en vecka att jag skulle ringa niiis som dom säger.
Ring niiis så vi kan baka med henne :P
Så här såg dom ut när dom var färdiga :)
Matilda satt under tiden och spelade nintendo ds, och jag måste säga att dom är duktigare än mig.
Och det är riktigt roligt att spela Wario Wars :)
Jag rensade kroppen med alla vitaminer jag hittade, och sedan mådde jag mycket bättre
Micke var så snäll och hängde upp min wallie som jag har haft liggandes i skåpet :)
Jag gillar utsikten från köksfönstret.
Nu är det bara finslipning med gardiner, tyget på köksstolarna och sånt så är mitt kök som nytt.
Sen på kvällen igår bogserade jag och Picky hans gamla Bettan till Saab.

Kommentarer
Postat av: Cindy

Hade kunnat ta drog bilder på toaletten typ. Svart nedsminkat och drogliknande :P

2011-06-01 @ 10:43:50
URL: http://cindystenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0