Onsdagen

Min blogg är mer som en bildblogg.
Är inte superförtjust i att skriva. Men fota och lägga till någon kommentar kan jag göra.
Matilda spelar gitarr hemma hos Picky
Sen har vi lekt brevid bolagsskolan
Tonfisk/majs sallad
Oväder utanför fönstret
Sen lyssnade vi på åskan och åt Tom och Jerry kex med tända ljus
MYS!
Matilda klev upp en sväng på kvällen för att tjuvlåna Amanda ds
Hittade ett jättegulligt cupcakes paket på coop,
så Amanda och jag ska baka på antingen torsdag eller fredag
Den här använder jag efter duschen.
Jag duschar nästan varje dag eller ok, jag duschar varje dag. Jag älskar att duscha och även i skållhett vatten
vilket resulterar i att jag blir svintorr.
Och jag är superless på alla hudlotioner.
Den enda jag gillar på pumpflaska är Paris Hiltons Heiress, men den har tagit slut och det finns inte i stan.
Så jag kör på Baby oil.
Passar super efter man har peelat sig.
Amandas "pimpade" Ds :)
Långifrån ett färdigt rum men här kommer några bilder iallafall.
Flickornas säng
Spel, pussel och leksakshus.
Idag fick jag min väggdekor också :)
Bilder på den kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0