Helgen som var

Jag och söt Amanda sprang på stan i lördags.
Testade även Gotte-nasse och Amanda var väldigt nöjd efter det besöket
:)
Mina älsklingar :)
Puss
Igår satt jag och Picky och drömde om allt vi ville köpa...
Vi hoppade i bilen och åkte till rautas istället.
Tänk att bara vara ute och känna frisk luft en bit från staden kan kännas så härligt!
Picky tog med den Analoga kameran
I går fick Amanda en mega stor sticka i fingret och vi var tvugna att åka på lassa.
Fort i vagnen
Matilda satt snällt och väntade i väntrummet
Amanda var jätteduktig hos doktorn, mamma däremot var rädd :)
Min mobilkamera håller på att säcka! Jag vet Hela mobilen håller på att säcka.
Det är nog dags att börja tänka på ny..
Bläää för mobiler...
Men här är iallafall supergulliga Amanda med sina blommor som har växt så fint :)
Jag brukar inte rita. Och här är en teckning så ni förstår varför haha!
Nu ska jag äta en banan och fixa till mig lite, sen ska jag bege mig till Linnea och dricka lite kaffe.
Och sen blir det att hämta barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0