Fullt upp hela dagen!

Världens finaste Alfred <3
Jag och Alfred myste en låååång stund :)
Det här köpte vi till lilla Alfred
och det här också :)
Sen åkte jag och flickorna och hämtade ut vårat efterlängtade hm paket
Sommarbyxor till flickorna
En somrig klänning till mig
Ett par rosa skor till mig
Klänning
Enkelt linne i vitt
6 par öronhängen
Blått enkelt linne
Svart lång cardigan
Solbrillor
Matildas skor
Min älskade busunge
Och innan jag gick till Yvette, Fredrik och lille Alfred så sprang jag in på Dicks hobbyhörna och
köpte lite allmoge färg som jag ska pynta mitt hem med.
Bilder på det kommer senare.
Det blir nog min kvällssyssla idag :)
'
Den här ska bla bli vit och fin :)
Sen for jag och Amanda förbi Ia idag, hon fyllde trots allt 27 igår..
Vi köpte en sockerburk från Kvadrat och ett paket servetter från färg och form.
Dock tog jag inget foto på det, så ni får gissa er till vad det var :)
Jag och Amanda på väg till kalas :)
Här bjuder jag på en fin bild på mig själv i helt ofixat hår med mössan på.
Yes jag har superlockigt hår egentligen. Men jag envisas med att plata det eller locka med locktång.
Föresten så ska jag till Erika "Ikas" på fredag och tänker behålla mössan på tills dess.
Åhh jag längtar som tusan.
Bort med utväxten!!!
Flickorna lekte på under hela tiden vi var hos Ia.
Dom kommer så himla bra överens. Matilda fick stanna hemma med pappa och fixa.
Alla vet ju att man inte kan leka 3 :P
Jo föresten så fick mina flickor lite strumpor idag.
Jag glömde bort dom för att dom var längst ner i påsen :)

Kommentarer
Postat av: Casperstine

Very nice site. Well laid out.

2011-09-29 @ 08:42:39
URL: http://casperstine.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0