....

Supertrött och fin i håret.
Jag har målat tavel-lister och hyllan jag hade micron och diverse grejer på.
Mitt kök känns jätteljust. Nu längtar jag verkligen till mina fina lila gardiner.
Varit till Ikas idag både på salongen och hälsat på i det nya fina huset. :)
Jag vill också ha ett huuuus... men det är på tok för dyrt.
Här kommer i vanlig ordning lite bilder.
FÖRE
EFTER!
Målad med antikvit
Gjorde om några ramar till flickornas rum också
Mycket finare till prinsess-rummet
Här bjuder jag också på en bild som jag och Picky tog för närmare 2 år sedan.
Herregud vad tiden går fort.
Men ideerna tar aldrig slut.
Har jag hittat mitt kall?
Nu pratar jag förståss inte om att modella, utan ideerna till foto.
Man får fundera.
Jag är bäst att på att fundera
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0