Vårbeställde lite fina saker från H&M

Jag fick lite sug att beställa grejer från H&M när jag såg hur Picky helt ivrig kryssade i allt han ville ha igår på datan...så jag var tvungen... Här kommer lite av vad jag shoppade....
Mycket "franska" skor :) 199kr på rea dessutom
Förkläde 99kr
Älskar dessa påslakan.
Påminner om Sand och Marimekko påslakanen
249kr/st
Tygförvaring till alla öronhängen som ligger och skräpar...
Dags för hus kanske? :)
49:50kr st Men jag köpte helvita
Det är oftast Denise som gör dom finaste sminkningarna på mig..
Men det är väl dags att börja lära sig att sminka sig till dessa linser.
Väldigt ovant, men jag för testa iallafall...
Annars rockar jag med glasögon :P Bara så ni vet
29:50:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0