Nu är jag igång igen!

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag.
Men jag har verkligen varit helt trött och slut igen.
Önskar att man kunde knäppa med fingrarna så att man blir frisk men det funkar inte så.
Sa tom till min läkare att det börjar bli frustrerande att vara sjuk.
Orkeslös, fyy fan.
Hade aldrig önskat någon detta. Usch och fyy!
Ialfall imorgon ska jag ut och det ska bli så kul att träffa alla tjejerna igen.
Det är flera veckor, månader sen sist.
Men såklart har inte mina kläder från bubbleroom kommit ännu.
Och Denise som är världens bästa på att sminka ska jobba.
Och nu ska jag till Jerry på Maggies hårvård och tacka han för det underbara schampoo, balsam och hårinpackningsbagen han gav mig. Skitbra produkter!
Luktar helt underbart!
Men iallfall. Imorgon ska jag ut, och det kommer bli awesome :)

Kommentarer
Postat av: Wilhelmkornelia

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-08-31 @ 09:51:52
URL: http://wilhelmkornelia.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0