migrän :(

Vad hände igår egentligen?
På dagen var jag helt okey, hann förbi Jerry på salongen, sprang och kikade efter pjäxor på team sportia och sen efter det blev jag illamående. Jag och Picky konverterade bilderna till jpeg och jag låg död efter det.
Åkte hem och blev mer illamående, sprang på toa och spydde som en gris... Stackars Picky fick höra min exorsism ända till v-rummet. Micke va och köpte Loka..det enda jag har kunnat dricka tills nu.. 12timmar senare.
Micke var snäll och kom med östlundslåda nu på lunchen, men den hade jag svårt att få i mig. Så jag åt fil.
Sen kom bff med en godispåse och en cola, och nu känner jag mig bättre.
Ligger och kikar sex and the city boxen från början IGEN, som jag brukar göra när jag är sjuk.
Ahhh snälla gud, ge mig styrka.
Mina linser kom också idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0