Lycklig!

Idag har jag fått mina efterlängtade kläder.
:)
Dom kom tillslut!
Gick till stan tidigare för att ge skivan till Jerry.
Han hade fått nya skitsnygga schamponeringsstolar med massagte
LORD säger jag bara.
Han hade superstressigt och jag hjälpte till med kartonger och så.
Ringde min trofasta vän Picky och han kom och hämtade bort alla kartonger som låg efter gata ner mot godisgruvan
Jisses säger jag bara.
Vilken tur att frisöreleverna var där. Dom hjälpte också till att hoppa och ta sönder alla kartonger och bära in dom sjuuukt tunga stolarna..
Nu är iallafall alla nöjda och glada.
Jag har fått mina paket, Bilen var tydligen inte sönder, Micke hämtar thaimat och barnen.
Och jag sitter i soffan, med en ny fin alldelens underbar klänning, som jag aldrig ska ta av mig... eller jo imorgon, men då ska jag sätta på mig den andra underbara klänningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0