Jag bara måste lägga in bilden på goodiebagen jag fick från Jerry på Maggies hårvård!

Badbomber /sexuell arrangement som vi skulle säga. :)
Den gråa badbomben är bra att använda när man är på dåligt humör och är en aning stressad.
Släng den i badet så blir du på bra humör igen.
Och den rosa badbomben är till för att göra någon annan på bra humör. Om ni förstår vad jag menar? :P
Sen var det Schampoo och conditioner för blonderat hår
och sist men inte minst hårmasken som återbygger slingat hår :)
Ahhh dom doftar sååå gött..
Nu ska jag se till att bli frisk, slänga mig i badkaret med en bomb och bara njuta.
Snart kommer prinsessorna hem och jag vill inte vara tråkiga mamma som ligger i soffan och kikar sex and the city... Ahhh ne nu...

Kommentarer
Postat av: Emilalvilde

Cool site ... I like it :)

2011-09-01 @ 13:07:19
URL: http://emilalvilde.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0