Dagarna mina i bilder :)

Fredrik och Yvette har fyllt år
och det här köpte jag i present åt dom :)
Sen fikade vi Yvettes underbara smörgåstårta!
MUMMA
Amanda i Mammas jacka..
Matilda galen..
:)
Påväg hem från fotning...
Väldigt fin vardagssminkning av Denise...
Hon är bäst :)
Brorsans vovve till veterinären.
Hd röntgen
Vovvens plåtar
Gick förbi Carro och pratade hårinpackningar.
Och sedan åkte vi och shoppade hos Maggieshårvård :)
Sedan lite fotojobbande hos Picky med nytt fikabröd..
Helt klart GODKÄNT!!!
Så nu fick ni dom senaste bilderna som jag har tagit med mobilen,
eftersom att jag inte hinner blogga lika mycket.
Eller ok jag är slö, jag har all tid i världen, men väljer bort bloggandet mot annat kul.
Så nu kom lite bilder på vad jag har gjort dom senaste dagarna...
Och mer bilder kommer imorgon.

Kommentarer
Postat av: caroline

kuuuuuuuuuul med bilder! Ska gnugga hårinpackningen imån :D

2011-03-31 @ 23:45:55
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0