Gäääsp!

Det blev lite sent igår!
Gääääääääsp!
Men det gör inget, för vi hade superkul.
Vi försökte komma ihåg en massa gamla låtar och konstiga videor.
1994 Var ett riktigt bra år kom vi fram till :)
Nu ska det bli lite frukost här hemma, sen ska jag och flickorna åka och handla flingor, juice, kräm och annat gott.
Pappan åkte på jobbet idag, så det blir en riktig tjejdag idag.
Fick också en cover all mix fån Denise igår som är jättebra, när man har mörka partier under ögonen.
Jag hann också förbi min vän Ia som bjöd på kaffe och skratt i vanlig ordning.
Fasten vi glömde veckans .....
Det är det bästa :)
Sen längtar jag också efter min kära vän Jonas som kommer om ca 1 månad.
Han är underbar, jag saknar han och vill att han ska bo i Norrland, men han ska bråka lite om att bo i Göteborg, men det får han göra...i en månad för sen kommer han hit :) och stannar här förevigt!
Wihooo :)
Ne nu lite frukost, sen iväg med brudarna, för sen ramlar alla fredagstjejerna in för kaffe och bulla

Kommentarer
Postat av: ia

Typiskt! Jag som hade en veckans bästa! Vi får ta den nästa gång :P

2011-03-11 @ 08:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0