Jag har verkligen mina perioder när det gäller att blogga

Ibland bloggar jag ofta och flera ggr per dag, medans jag andra ggr inte orkar någonting alls.
Nu måste jag skriva av mig pga av en historia Micke berättade om igår.
Och det är om Fri uppfostran, alltså föräldrarna låter barnen göra vad dom vill och får bestämma allt själva, och tanken bakom allt detta idiotiska påhitt ät att barnen ska bli självständiga och få ett större Ego...så att dom klarar sig bättre i vuxna livet... Hoff jag blir så arg så jag bara skakar.
Han hade hört en historia från sin chef om att han hade sett en unge vid kassorna på coop. Den där ungen hade stått och sparkat en tant i benet ett ganska bra tag tills tanten sa till pojkens mamma att du måste be din som sluta sparka mig för att det gör ont, och då hade mamman sagt att pojken har fri uppfostran och att hon inte tänker be han sluta.
Då hade en kille från andra kassan öppnat en mjölk och hällt den över pojken och mamman hade då börjat skrika -Vad gör du!? Så där kan du inte göra uj68ji=)&"!!!! Och då hade killen sagt att han har blivit fritt uppfostrad... JADA JADA JADA! Det har tydligen hänt, men frågan är om det "verkligen" har hänt här i Kiruna.
Vi började googla om det här och det fanns 1000 olika versioner på nättet om en pojke hans mamma och en man på coop, och mjölken byttes ut mot Yoghurt och JaDA JADA..
Men iallafall, finns det verkligen såna här idiot föräldrar?
Ahhh jag blir så arg...!
IDIOTER
Nu kommer alla bilder på vad ni bloggläsare har missat...
F*n vad arg jag är...
Mitt kök håller iallafall på att bli färdigt...
Svårt att fota bra bilder med min mobil men här kommer en liten skymt av köket
Jag Jonas och barnen åkte efter ballongbilarna som barnen kallade dom och fick en massa vatten på oss :)
Kiruna hade ett par riktigt fina dagar förra veckan som vi verkligen tog vara på :)
Jag har köpt biljett till efterfesten :)
I fredag på natten åkte jag Kjelle och Picky om och kikade på midnatssolen
Här står dom och leker med sina mobilkameror.
Picky
Jag älskar tidningar :)
Efter varma dagar och mycket lek så blir man trött
TRÖTT
Sen kom stormen!
Hittar också alldelens för coola fräcka saker som jag vill ha i tidningar

Kommentarer
Postat av: caroline

ååh, vad fint ditt kök blev! Måste komma och hälsa på när jag får tid :)

2011-06-14 @ 12:49:17
URL: http://celandine.blogg.se/
Postat av: Rankvist

Jag gillar mest de där lustigkurrarna som kastade vattenballonger från lägenheten ner på studentflaken. Kick ass!

2011-06-14 @ 22:39:01
URL: http://www.rankvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0