Detta har hänt sen sist :)

Hamnade i en by, som hade en läskig docksamling. Och då vill jag påpeka att jag inte gick in i stugan för att det skulle finnas dockor. Jag var beredd på loppis...
En docka var jättelik min Lillkusin Nattis
Eller vad tycker ni? :)
Laxforslivet leker
:)
En helt okey festival
Fasten jag har börjat känna mig för gammal för allt detta. Så var det ok
För mycket ljud och stök.
Men en stund var okey
Min älskade Scooby doo fantast Matilda har fyllt 3 år!
Matilda var väldigt ivrig när hon fick leka med Denise sminkväska.
Så här var hennes look :)
Efterfesten klockan 08.00
<3
Alla såg ändå pigga och glada ut för att vara in på morgontimmarna :)
Längtar redan till nästa efterfest!!

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha shit! Dockan var faktiskt lik Nattis :)

2011-07-12 @ 13:45:30
URL: http://makeupblog.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0