Onsdagen i bilder...

Sigge blev krönt idag.
Till världens finaste Julkatt
Han satt med kronan i 20min igår och kurrade, utan att vela ta av den..sån är han..helt obrydd
Gulle Sigge
Sedan har jag pluggat inför sista proven i omvårdnadskursen.
Det ska bli superskönt att få göra den klar.
I Januari börjar dom nya kurserna..och det blir sista terminen för mig..och sen är jag klar.
Som Undersköterska inom psykiatri. Åhh som jag längtat! Nog för att nästa utbildning börjar efter det. Men det är steg 1 av 3 som är klart.
Det känns bra. Så bra
Mmmmm
Sigge har dragit i granen och lekt.
Men det får han. För han är finaste kissen i världen.
Annars så ser granen ut så här hemma hos oss.
Använde bara vita dekorationer, och det blev fint.
Lagomt mycket julgrejer i år kan man säga.
Vi har 7kartonger med julgrejer, men jag packade bara upp 2.
Ska nog rensa igenom alla kartonger och se vad man kan skänka till Bumerangen eller Röda korset.
Vissa saker vill man helt enkelt inte ha kvar..
Sedan slog jag och barnen in dom sista julklapparna.
Och det är inte så lätt som man tror när man har så här mycket fint papper.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0