Nu var det längesedan jag bloggade....

...igen som vanligt... Har helt enkelt inte haft så mycket tid till att blogga, och det är inte okey alls... jag behöver skriva av mig för att tömma lite känslor och fakta och händelser... annars blir jag som lagrad..
Så kära bloggen...snälla förlåt mig. Vi börjar om igen. Jag lovar att jag ska skriva av mig, om saker som händer under dagen... fylla dig med kreativa bilder och mindre kreativa bilder.
Jag ska ge dig mitt nyårslöfte att minst 1 gång i veckan fylla dig med skvaller och sprudlande ideer...
Du ska få bli min prio 3... Efter Barnen och Micke... och jag jaaa.... nu börjar vi om helt enkelt.
Umeå 7Dec-11Dec
30års presenten till Picky.... resa till Umeå och se Veronika Maggio.
Hon var bäst och helt fantastisk...publiken bestod av flickor som var 13 upp till 60år... Alla rockade.
Och ljusspelet var helt enormt. Så fort jag har hämtat överföringssladdad från Picky så ska jag lägga upp konserten i bilder. Jag passade även på att ta en autograf till min egna lilla Maggio här hemma... Matilda sjunger och dansar till henne varje dag, så hon blev extra nöjd när hon fick den här.
Nu är klockan 20:28 och det är egentligen försent för att äta...
Men liten fika ska vi göra här hemma..
Julpate, Aladåb, leverpastej, ägg, sill, Lingongrova bröd och Julkaffe
<3
Och som sagt bloggen..
Jag ska börja skärpa mig med uppdateringar from nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0