Nu kommer bilder på allt jag har glömt att skriva om :)

Stugan
Min Jonas
Jonas flaska tog slut :P
Farbor Järnis kom förbi
Paket från Inreda.com
:)
mina knoppar till köket kom
en lila korg och en massa annat
Dålig bild, men ja sötare knoppar får man leta efter
:)
Filmkväll
Matilda och pappa :)
Jag blev sugen på att göra en smörgåstårta :)
Woohooo dubbelnummer :)
Hmmm hyresrätter är svåra att göra fina..
men man gör ett försök... funderar funderar.....
Boden har helt annat pyssel på stan än hemma. Skämmes Kiruna!
Jätte tuppen :)
Söt soptunna :)
Amanda nöjde sig inte med kläder för 3500:-
Kanske dags att sluta skämma bort dom :)
Eller?
Mitt loppis-fynd 1
En massa kläder till barnen...
Grodor med kronor gillar jag..
:)
Soho bestick för dom små.
Såklart med Hello kitty :)
Loppis-fynd 2
Impuls-köp :)

Kommentarer
Postat av: nina

men gud vilken snygg fläkt :-)

knopparna var ju förstås också gulliga

2011-04-30 @ 11:12:16
URL: http://ninavonkork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0