Mer mer bilder

Här kommer fler bilder, och lite skriverier!
Choklad frukost :)
Dålig bild med mobil.kameran.
Men det här är iallafall Pilgrimsmusslor och räkor som är dränkta i vitlöks.smör.
Tog på känn lite salt och vitpeppar och klippte ner lite gräslök...
MUMMA!
Serverades med rostmaka, så det så :P
Köpt frön till Amanda!
Hon pratar så mycket om att dom planterar på dagis och om hon verkligen tycker om det så ska hon ju såklart få plantera lite här hemma också :)
Jag har aldrig varit någon riktigt Choklad-människa, men något hände.
Flickorna har fått elektriska tandborstar.
Jag tyckte själv dom var supersöta och inte alls dyra.
49kr styck + att det går att byta trippel a batterier.
Det är snart Amandas födelsedag och jag har passat på att slå in hennes paket nu när hon och Matilda är i Boden under påsklovet. Jag saknar dom som tusan och undrar... vad gjorde man innan man skaffade barn?
Ne usch och blä vad tråkigt.
Dom får komma hem fort och plantera och dricka Choklad och borsta tänderna med mig...
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0