Jonas

Nu bloggen är jag redo!
Min vän Jonas har kommit till Kiruna och igår var vi ut. Vi hade lika kul som vi alltid brukar ha när vi träffas.
Jag vill inte att han bor i Göteborg. Jag vill att han bor här i Kiruna. Så jag alltid kan få skratta och bli lurad av hans korttricks :)
JONAS! JAG HAR SAKNAT DIG SÅ..
Vi var på både Landströms och på arran
Jag är glad, men har sjukt ont i ryggen. Hjälp mig
CHIPS.
Som ni ser skriver jag ungefär allt jag tänker.
Allt kan inte skrivas därför slutar jag nu.
:)

Kommentarer
Postat av: Rankvist

Ta-daa! Här är jag! Och du, det är faktiskt första gången jag läser att du vill att jag ska bo i Kiruna (ja, på bloggen alltså) Hahahaha, så det kan slumpa sig :D

2011-04-22 @ 19:12:05
URL: http://www.rankvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0